Продвижение бизнес-объекта без привычных базовых затрат.

Все для рождающегося бизнеса: online и offline.

Рекламная кампания offline и online.

Сопровождение: акций, трейд-маркетинговых программ, конфеденциальной проблематики.

Дизайн-услуги: создание лого, дизайна сайтов, банеров, полиграфия - буклеты, листовки, флаера, визитки, рекламный креатив - в прессе, наружная реклама.

Более подробно о сервисах - на страницах нашего ресурса.


Список бизнес-блогов:

понедельник, 18 августа 2008 г.

Головна подія головним чином керує головною подією


Як отримувати насолоду від активного ведення блогу,
і при цьому знаходити час на інші справи?

Кожен автор, який намагається активно вести та розвивати свій блог, рано чи пізно приходить до розуміння, що це заняття може «з’їдати» багато часу. Зрештою, якщо ви не займаєтесь просуванням власних ресурсів (маркетингом) то існує чимала ймовірність, що про вас так ніхто й не дізнається. Адже у сучасному Інтернет-середовищі замало створювати цінний контент – потрібно доносити цей контент до користувача. І перш, ніж відвідувач стане вашим лояльним читачем – йому потрібно якимось чином потрапити на ваш блог.

З іншого боку читання блогів, коментування, участь у Twitter-і, - вся ця маркетингова діяльність – може відбирати надзвичайно багато часу. Принаймні, вам варто навчитися знаходити ті джерела трафіку (зацікавлених читачів), які виявляться найбільш ефективними при докладанні найменших зусиль.

Якщо ви хочете активно зростати – вам не можна забувати про розвиток та постійну «присутність» у блогосфері. Але з іншого боку, якщо ви займатиметесь лише навколоблоговими справами – то ризикуєте дуже швидко поповнити ряди тих, хто «вигорів».

Для багатьох з нас проблема полягає в тому, що ми більше часу проводимо, займаючись маркетинговою (або псевдомаркетинговою) діяльністю, ніж власне – роботою над власними проектами. Залежність від Google Reader-а, вочевидь, скоро потрапить до переліку епідемій 21-го століття.

Цінуйте свій час. Намагайтесь обирати лише ту інформацію, яка виявиться по-справжньому цікавою та корисною для вас. Принаймні, визначте точну кількість часу, яку ви можете приділяти іншим блогам і ніколи не перевершуйте свій ліміт.

Коли пишете статтю і вже підібрали весь необхідний матеріал для неї – намагайтесь не перериватися на інші види діяльності. Ви завжди встигнете перевірити пошту та відповісти на повідомлення у ICQ. Але це набагато краще зробити вже після того, як ви закінчили зі своїм основним завданням.

Зрештою, ви можете ставитися до електронної пошти, Google Reader-a та ICQ, як до своєрідної винагороди після того, як закінчили займатися основною роботою…

Всі ці поради можуть видатися доволі банальними, але насправді вони допоможуть вам ефективно планувати свої справи і насамперед виконувати ті завдання, які мають найбільше значення для вашого зростання та розвитку вашого ресурсу.

Чи, як говорив колись Стівен Кові:
«The main thing is to keep the main thing the main thing».

Головна подія головним чином керує головною подією.

Як ставитись до критики?

Якщо ви ведете власний блог і протягом доволі тривалого часу все робите правильно… то рано чи пізно наткнетесь на критику! І хоча на перший погляд це твердження може видатися позбавленим змісту – насправді в реальності саме так і відбувається. Критика – не ознака того, що ви щось робите неправильно, а радше підтвердження того – що вашим блогом зацікавились.

Втім, далеко не кожен блогер хоче і вміє адекватно реагувати на критику, впадаючи у стан агресії кожного разу, коли отримує не зовсім схвальний коментар або ж критичний відгук щодо здійсненої роботи. І це при тому, що не залежно від галузі чи сфери знання – рано чи пізно ви обов’язково зіткнетеся із критичними зауваженнями. А їх відсутність свідчитиме не про ідеальність ваших рішень та зусиль – а про відсутність інтересу до ваших проектів.

Яка вам користь від критики… Якщо хтось критикує вас, вашу позицію чи вашу статтю – це означає, що йому не байдуже. Не вірите? Тоді згадайте, як чините ви, коли випадково потрапляєте на відверто нецікавий і некорисний блог? Починаєте критикувати автора? Ні! Радше, ви закриваєте сторінку і більше ніколи не повертаєтесь на цей ресурс. А критикуєте ви лише те, що вас по-справжньому турбує, переймає, не дає спокою.

Люди можуть критикувати вас із двох причин… У першому випадку вони бачать недолік і хочуть допомогти вам його виправити (такий різновид критики називається конструктивним і є найбільш цінним для власника блогу); а у другому – вони не намагаються допомогти виправити недолік, а натомість займаються критикою заради критики (такий різновид критики є неконструктивним і його варто або ігнорувати, або (якщо така критика стає занадто нав’язливою) - банити).

Потрібно розуміти, що перший різновид критики зовсім не є негативним і з’являється не від бажання принизити чи образити вас, а навпаки – з бажання зробити ваш ресурс кращим. Принаймні відверта конструктивна критика є набагато кращою, ніж незаслужена і брехлива похвала. Тому що перша сприяє вашому розвитку, а друга – призводить до застою та „загнивання”. По-суті людина, яка незаслужено хвалить ваш блог – є для нього більшим ворогом, ніж людина – яка відверто і конструктивно його критикує.

Ми оминемо увагою неконструктивних критиків, які злословлять на ваш ресурс зазвичай лише тому, що заздрять! Вони не можуть бути корисними – а отже на них краще попросту не звертати увагу.

Як саме ви ставитесь до критики? Далеко не останнє значення при сприйнятті критики має ваше ставлення до неї. Дуже багато авторів, дякуючи коментаторам за конструктивну критику, що правильно, насправді пропускають її повз увагу, що неправильно.

І хоча блогер просто фізично не може впровадити у своєму ресурсі всі ті поради, які дають йому читачі, все ж він повинен брати їх до уваги і впроваджувати найкращі ідеї.

Замало спокійно ставитися до критики – потрібно по-справжньому бути вдячним тим людям які діляться з вами своїми враженнями. Тільки в такому разі ви зможете перетворити своїх читачів на оптимізаторів вашого ресурсу. А значить – завжди будете зростати і удосконалюватися.

Тільки від вас залежить, чим стане критика для вашого блогу – руйнівним фактором чи інструментом для розвитку!

Отже закінчимо і цей кластер дослідження чинника блогерського поводження вже добре знаним застереженням від Стівена Кові:

«The main thing is to keep the main thing the main thing».

Головна подія головним чином керує головною подією

За матеріалами української блогосфери : TrackBack URI.
© Адаптовано для загальномережевого використання на платформі
Бизес-блог-регистратора

Комментариев нет: