Продвижение бизнес-объекта без привычных базовых затрат.

Все для рождающегося бизнеса: online и offline.

Рекламная кампания offline и online.

Сопровождение: акций, трейд-маркетинговых программ, конфеденциальной проблематики.

Дизайн-услуги: создание лого, дизайна сайтов, банеров, полиграфия - буклеты, листовки, флаера, визитки, рекламный креатив - в прессе, наружная реклама.

Более подробно о сервисах - на страницах нашего ресурса.


Список бизнес-блогов:

пятница, 13 июня 2008 г.

Тим, хто зібрався на «чумацькі» шляхи мережевого всесвіту




У нещодавньому інтерв'ю Washington Post енергійний і неоднозначний CEO Microsoft Стів Балмер поділився своїм особистим баченням майбутнього.

"У найближчі 10 років увесь світ медіа, комунікацій і реклами буде перевернуто догори ногами, - заявив він. - По-перше, через 10 років всі медіа будуть поширюватися через Мережу. Не буде ні газет, ні журналів, які б видавалися на папері. Все буде тільки в електронному вигляді. По-друге, у майбутньому буде набагато більше виробників контенту, ніж ми маємо зараз. Цей процес уже почався в онлайн-середовищі, але це лише перші кроки"

Репутацію компанії чи організації вже і сьогодні можна поліпшити доволі простим і дешевим способом - достатньо лише модернізувати їхній сайт. До такого дивного на перший погляд висновку дійшли автори дослідження Університету Пенсільванії (Penn State Media Effects Research Laboratory), пише Washington Profile.

У рамках дослідження обстежилися сайти компаній і організацій. Численній групі студентів було запропоновано висловити свої думки про сайти з "низькою", "середньою" й "високою" часткою інтерактивності, де була надана інформація про робочі вакансії. Як виявилося, з погляду потенційного претендента на роботу, що більше інтерактивний сайт, тим краще репутація організації, яка за допомогою Інтернету підшукує собі співробітників.

Справа в тому, що, відповідно до їх гіпотези, більш технічно розвитий і більш "дружелюбний" стосовно користувачів сайт дозволяє користувачеві припускати, що власники сайту принаймні стежать за технологічними інноваціями та цінують думки інших людей.

Ось таким зовсім нехитрим способом американці зв'язали функції сайту й імідж організації, якій цей сайт належить.

Це дослідження не мало б ніякої користі, якщо б не було зворотної тенденції. Себто коли компанії з не дуже доброю репутацією виготовляють гарнесенькі і суперінтерактивні сайти, приклади яких ми можемо знайти і в Україні, залучають аудиторію, а потім пропонують напівлегальний заробіток, або ж впроваджують різні обманні схеми. Тому не завжди варто вестися просто за гарною картинкою.

А ось відомий професійний блогер Даррен Роуз (Darren Rowse), автор популярного блогу Problogger.net, поділився своїми ідеями щодо того, куди й у якому напрямку буде розвиватися блогінг, а також які формати і категорії блогів будуть затребувані у майбутньому.

Отже, перелік наступний:

1. Поширення мультиблогерів, авторів, що пишуть відразу для декількох блогів. Top-10 блогів у списку Technorati - це блоги, для яких статті пишуть саме мультиблогери. Вони також активно працюють й у блогах для батьків, у блогах по рукоділлю, про захоплення, тощо.

2. Поширення мегаблогів (політематичних блогів) - не у сенсі розмірів, а в плані охоплення різних тем. Останнім часом спостерігалася тенденція, коли блогери писали на одну певну тему. Однак, зараз блоги розширюють свої тематичні й національні межі, і цей підхід має бути доволі перспективним у майбутньому.

3. Злиття блогів з іншими видами сайтів. Очікується активне застосування блогами різних медіа-сервісів, форумів, чатів, відео, аудіо, Twitter. Фактично, блог стає "обличчям" продукції, тобто те, про що пишуть блогери.

4. Зміна дизайну головної сторінки блога. Дизайн блога буде більше нагадувати дизайн порталу чи журналу. Головна сторінка блога являє собою набір всієї можливої інформації, що стосується теми блога, - посилання на блогера, ресурси й соціальні мережі, що мають відношення до тематики блога, тощо.

5. Непряма монетизація блога. Багато блогерів пишуть книги, дають консультації, тобто заробляють на тому, з чим асоціюється їхній блог. Такі непрямі заробітки за допомогою блога ще більше поширюватимуться в майбутньому.

Звичайно ж, цим невеличким переліком світові тенденції блогінгу не обмежуються. Наприклад, у коментарях читачі Problogger.net додали ще кілька напрямків:

6. поширення академічних блогів (соціологія, економіка, філософія),

7. активне їхнє використання для проведення різних досліджень,

8. відео-блоги,

9. бізнес-блоги,

10. жіночі блоги.


То ж бізнес-блоги тільки-тільки починають вирізнятися з блогівськогу загалу і становитися, як би мовити, «на крило», але вони вже мають свої перші стежинки і в блогосфері УаНет. То ж нам сьогодні самим треба тарувати свій шлях у мережевому всесвіті, додаючи до вже знаних стежин свої «чумацькі» дорогу.

Комментариев нет: