Продвижение бизнес-объекта без привычных базовых затрат.

Все для рождающегося бизнеса: online и offline.

Рекламная кампания offline и online.

Сопровождение: акций, трейд-маркетинговых программ, конфеденциальной проблематики.

Дизайн-услуги: создание лого, дизайна сайтов, банеров, полиграфия - буклеты, листовки, флаера, визитки, рекламный креатив - в прессе, наружная реклама.

Более подробно о сервисах - на страницах нашего ресурса.


Список бизнес-блогов:

суббота, 21 июня 2008 г.

Віртуальні кар’єристи

Електронні соціальні мережі вже добрались і до професійної сфери життя. Відтепер і в Україні бажану роботу можна знайти завдяки онлайн-зв’язкам.

Компанії, які обмежують доступ до сайтів соціальних мереж, керуються не лише прагненням змусити працівників раціонально використовувати свій робочий час, Але й бажанням втримати цінні кадри. Адже, знайшовши своїх однокласників і переконавшись, що всі вони живі-здорові, користувачі соціальних мереж дедалі частіше переходять до використання втраченихзв’язків для власного професійного розвитку та кар’єрного зростання.
„Якщо ви хочете обмежити час на соціальних мережах, дайте своїм працівникам цікаву роботу, інакше цю роботу їм запропонують інші компанії через ті-таки соціальні мережі”, — каже Максим Немеш, генеральний директор новоствореної української професійної соціальної мережі Profeo. Новий спосіб пошуку роботи тільки розвивається, його ще не можна назвати масовим, проте професійні рекрутери і ті, кому пощастило знайти місце під сонцем саме завдяки соціальним мережам, вважають, що їх роль буде зростати. Але щоб не зашкодити власному віртуальному іміджу, до професійного „нетворкінгу” треба підходити обережно.
МІСЦЕ В ІНТЕРНЕТІ
Спеціаліст із паблік рилейшнз Віталій Мухін працював у відділі зв’язків з громадськістю в одному з міжнародних банків України, а до того — у піар-від- ділі одного з мобільних операторів. Зараз Мухін шукає нову роботу, і одним із перших його кроків було розміщення оголошення про пошук роботи на власній сторінці у глобальній професійній соціальній мережі LinkedIn.
LinkedIn, заснований 2003 року, сьогодні є найбільшою професійною соціальною мережею, яка об’єднує близько 20 мільйонів користувачів у всьому світі. Маючи на своїй сторінці понад 140 контактів, більше десятка рекомендацій від партнерів по роботі та клієнтів, Мухін розглядає цю мережу як головний інструмент пошуку роботи.
„По-перше, завдяки профілю в одній із соціальних мереж я знайшов свою попередню роботу — в банку, по-друге, наскільки я знаю, близько третини українських компаній шукають нових працівників за допомогою саме таких мереж”, — каже Мухін. Крім того, у соціальній мережі можна отримати інформацію з перших рук про роботу та мікроклімат у компанії, до якої маєш намір перейти, пояснює Віталій Мухін. Позитивним досвідом користування LinkedIn поді- лився з „Новинарем” й Ігор Ерос, який зараз працює менеджером із продажу акцій в інвестиційній компанії „Тройка Діалог”.
„Усі контакти в мережі корисні, навіть якщо ви ніколи не розмовляли з цими людьми”, — каже Ерос, який за кілька місяців зібрав понад 500 контактів, серед яких є топ-менеджери, рекрутери та „інші цінні зв’язки”. Завдяки такому набору контактів новоспеченому випускникові київського ВНЗ Еросу вдалося отримати замовлення на написання розширеного звіту про ринок ретейлу в Україні для польської аналітичної компанії, а згодом - познайомитися з рекрутерами, які підшукали йому нинішню роботу.
Для того щоб тебе помітили в мережі, треба „світитись” не тільки великою
кількістю цінних контактів, але й рекомендаціями від партнерів чи колег, розгорнутим описом освіти та досвіду роботи, брати активну участь в обговоренні тем, що стосуються професійної діяльності, вступати в групи і, головне, поступово перетворювати віртуальні контакти на реальні через зустрічі, ділиться своїми спостереженнями Ерос.
Переймаючи позитивний досвід та підхоплюючи світову тенденцію, в українському інтернет-просторі нещодавно створили „спільноту професіоналів” Profeo — аналог польської мережі, яка працює вже близько року.
„Наша головна перевага в тому, що ми — українська мережа”, — каже Максим Немеш і зауважує, що доступ до глобальних соціальних мереж частково обмежений через мовний бар’єр.
„Якщо рівень знання англійської й дозволяє зареєструватись, то його може бути недостатньо для того, щоб вести дискусії та брати участь у різних обговореннях на тому-таки LinkedIn”, — пояснює Немеш.
Крім того, в локальних мережах зручніше обговорювати спільні профе- сійні реалії, додає він.
Profeo існує 40 днів і ще не може похвалитись великою кількістю користувачів, проте засновники працюють над його популяризацією і планують залучити 100 тисяч користувачів уже до кінця цього року. За словами Немеша, його професій на соціальна мережа має на меті слугувати своєрідним майданчиком для створення власного бренду.
„Через професійний блог, участь у групах, висловлювання на форумах, анонси подій, які ви відвідуєте, складається імідж, який потім може зіграти або на користь, або на шкоду під час пошуку роботи”, — каже Немеш.

Новинар: Ольга Гнатів

Комментариев нет: