Продвижение бизнес-объекта без привычных базовых затрат.

Все для рождающегося бизнеса: online и offline.

Рекламная кампания offline и online.

Сопровождение: акций, трейд-маркетинговых программ, конфеденциальной проблематики.

Дизайн-услуги: создание лого, дизайна сайтов, банеров, полиграфия - буклеты, листовки, флаера, визитки, рекламный креатив - в прессе, наружная реклама.

Более подробно о сервисах - на страницах нашего ресурса.


Список бизнес-блогов:

суббота, 14 июня 2008 г.

Блоги все більше починають впливати на бізнес


Блоги – це чудовий засіб комунікації з вашими клієнтами, який дає можливість пропонувати їм нові продукти та послуги. Не залежно від того, чим ви займаєтесь, блог здатен донести необхідну інформацію до ключової аудиторії. Окрім того, ваші відвідувачі зможуть залишити свої враження та пропозиції у коментарях блогу, що відкриває можливість для двохсторонньої комунікації.

В останньому звіті Forrester Research повідомляється, що все більше компаній використовують блоги та соціальні мережі для вивчення споживчого попиту на товари або послуги, а також громадської думки про бренд.

Іноді складається враження, що наплив соціальних мереж повністю захопив світ. І на те є свої причини. Участь у соціальних мережах дає змогу власникам бізнесу підтримувати контакт зі своїми постачальниками, колегами та клієнтами на абсолютно новому для них неформальному рівні.

Аналітики відзначають, що незважаючи на 3% споживачів, які залишали повідомлення в блогах, цей показник цілком достатній для впливу на поведінку компанії на ринку.
«Раніше багато компаній не зважали на думку інтернет-громадськості, вважаючи блогерів ледачими істотами, що не залишають меж своїх ліжок. Однак зараз ситуація змінилася, і блогери дійсно впливають на формування суспільної думки про той або інший продукт або марку», - каже Пітер Кім, аналітик Forrester Research. За його словами, методи зворотного зв'язку зі споживачами, що застосовуються сьогодні, є застарілими - «думки мас» збираються повільно та можуть сильно спотворюватися.

Багато керівників компаній також починають звертати увагу на блоги та інші «місця масового скупчення», вивчаючи настрій в мережевих співтовариствах. Деякі читають блоги самі, більшість же доручає це своїм співробітникам-аналітикам.

Чати, блоги, форуми, соціальні мережі, сервіси соціальних закладок чи, попросту кажучи, будь-які ресурси, що передбачають взаємодію учасників мережі, сьогодні стають середовищем розвитку нового інструменту – маркетингу у сфері соціальних медіа, чи, як його ще називають SMM (Social Media Marketing). Маркетинг у сфері соціальних медіа – це обов’язковий елемент в інструментарії будь-якого висококласного оптимізатора (SEO). Втім, дуже часто цей інструмент розуміється неправильно і як наслідок, результати від його використання залишають бажати кращого, стверджують автори Website Magazine .

Маркетинг у сфері соціальних медіа може забезпечити вашому ресурсу у мережі як додатковий трафік, так і значну кількість нових посилань. Дуже часто консервативні маркетологи недооцінюють можливості SMM та віддають перевагу традиційним методам, тоді як молодше покоління інтернет-підприємців наполегливо і послідовно використовує надпотужний потенціал соціальних мереж.

Разом з тим, все більше та більше великих корпорацій починають усвідомлювати можливості нового методу взаємодії і приєднуються до когорти спеціалістів SMM. Але чого не вистачає новому інструменту – так це дієвих методів оцінки ефективності.

Сучасні інструменти інтернет-аналізу оперують категоріями, які не завжди можливо застосувати при орієнтації на маркетинг у соціальних медіа. Такими як: кількість переглядів сторінок; кількість сторінок, які посилаються на сайт; трафік; географічна сегментація та кількість відвідувачів.

Якщо ми говоримо про SMM – то перше, на що слід орієнтуватися – це чутки та вірусний маркетинг. Тому сегментація стандартних Web-метрик та їх відмежування від інструментарію SMM та вірусного маркетингу є ключовим завданням кожної людини та компанії, яка планує використовувати цей інструмент.

Спробуймо коротко окреслити основну різницю між стандартною веб-аналітикою та індикаторами соціального маркетингу.

Якщо ми займаємося звичайною веб-аналітикою, тоді вимірюємо:
- кількість відвідувачів- кількість переглядів сторінок- сторінки, які посилаються на наш сайт- кількість переходів по ключових словах- час перебування відвідувача на сайті- географію відвідувачів- тощоЯкщо ж ми працюємо у новій сфері соціального маркетингу, тоді нас більше переймає:
- кількість RSS-підписників- кількість закладок на наші статті, розміщених на сервісах соціальних закладок- кількість коментарів та активність коментаторів- нові посилання, створені для вас інструментами SMM- моніторинг вірусного аспекту вашої кампанії- моніторинг рефералів- моніторинг глибини досягнення (наскільки ви охоплюєте свою ключову аудиторію)- настрій, який панує на вашому сайті- залученість відвідувачів сайту- тощо.

Таким чином стає очевидно, що інструменти стандартної веб-аналітики суттєво відрізняються від індикаторів маркетингу у сфері соціальних медіа. Можна припустити, що перших із часом ставатиме все менше, а других – все більше. Тож чи не варто навчитися працювати з ними вже зараз?

Завдяки старанню авторів та появі безлічі нових інструментів монетизації, ведення популярних блогів може перетворитися на доволі прибутковий бізнес. Тож настав час зруйнувати розповсюджений міф, що в Інтернеті можуть заробляти лише ті рідкісні блогери, які зуміли залучити на свій ресурс величезну кількість відвідувачів.

Сьогодні прибутки блогерові приносить радше не розмір аудиторії (який часто штучно „роздувається” не зовсім чесними і прозорими методами), а її якість.
Американський блогер Зах Брукс (Zach Brooks) вже сьогодні заробляє близько $1000 в місяць завдяки своєму блогові про дешеві обіди у Манхеттені, де він мешкає, пише MSNBC . Його блогові Midtownlunch.com лише півтора роки і його щоденно відвідує близько 2000 читачів (що дуже й дуже небагато, як для англомовного блогу), та все ж він вже сьогодні приносить своєму власникові достойний прибуток. І, звісна річ, Брукс далеко не єдиний, хто зумів досягнути успіху і забезпечити собі достойне існування завдяки веденню блогу.

Справедливості ради мусимо відзначити, що українські блогери не пасуть задніх. І хоча рівень монетизації блогів у нас поки-що нижчий, ніж у англомовній ланці Інтернету, все ж тенденції до розвитку блогосфери дозволяють сподіватися на зростання кількості прибуткових щоденників.

Ситуація, коли блог, чия щоденна відвідуваність складає лише кілька тисяч читачів (або навіть менше), починає приносити прибутки, уже не викликає подиву. Програми на зразок Google AdSense допомагають авторам монетизувати їхні блоги, розмістивши на них рекламні блоки. Російські та українські автори для монетизації блогу сьогодні використовують переважно біржі лінків, а також партнерські програми.

Для публікації записів у блозі не потрібно майже жодних спеціальних технічних знань чи навичок – це може зробити кожен, у кого є про що розповісти світові. Коли ж автор здобуде популярність і авторитет серед своїх постійних читачів – блог отримає потенціал для монетизації.

Станом на 2006 р. (відповідно до результататів дослідження, проведеного Pew Internet та American Life Project) 39% користувачів Інтернету визнали, що регулярно відвідують та читають блоги. Вочевидь, таку без перебільшення гіганську частку потенційних клієнтів/споживачів/партнерів просто неможливо ігнорувати. І рекламодавці це чудово розуміють, спрямовуючи у блогосферу все більшу та більшу частку свого бюджету. А блогерам від того тільки краще!

Втім, не слід вважати, що життя блогерів – суцільний рай, а гроші самі липнуть до їхніх рук. На кожного блогера, який зумів заробити своїм захопленням собі на життя, припадають десятки і навіть сотні тих, які не навчилися монетизувати свої таланти. Успіх посміхається цілеспрямованим.

У Вас є приклади успішної монетизації українських блогів? Тоді ласкаво просимо до коментарів.


За матеріалами новинної стрічки:

Комментариев нет: